Известие

Collapse
No announcement yet.

НЕ ПАЛИ Алфа 146 1.6 TS 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ifoo Покажи съобщение
    Благодаря ви за мненията в момента съм във Варна ходих до алфа центъра който е в началото на Варна и питах за тая част която ме интересуваше... нова струва 1445 лв. мисля да видя 2-ра ръка... за тези релета пред акумулатора ги махах и бяха намазани с електропроводима смазка (нещо такова) и контактуват добре обаче незнам дали работят... а този датчик на коляновия вал къде точно се намира и горе-долу колко струва... A и ако не е от тоя компютър нормално ли е след като пробвам да запали и не запали тоя компютър да издава стържещи звуци...
    Човек не се занимаваи със глупости.Просто си закараи колата на читав човек които да ти диагностицира точно проблема.Днеска си бил във Варна или още си там,ако си там свържи се със колегата pininfarina може би тои ще може да ти помогне със нещо,виж и какво ти е казал и kolev.Не се нахвърляи на сляпо.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #17
      Имам един приятел, който имаше същия проблем. Сменил си е въпросния датчик на коляновия вал и всичко му е наред сега. До колкото си спомням за цена беше около 100 лв нов не не съм 100% сигурен, беше преди 1 година. Успех колега

      Comment


      • #18
        Не е от релетата... здрави са и ги почистих... ще провера и датчиците дано да я запаля и ще я занеса във Варна (дано да стигна) на хубава диагностика...
        Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

        Comment


        • #19
          отново ти казвам колега. 1-вия ти проблем с гасненето вероятно е от датчика на коляновия вал. 2-рия ти проблем че не ти светват индикациите на таблото и не можеш да запалиш означава че имаш проблем или с релетата или с управлението им. действително проблема може и да е в ЕКУ-то но със смяната ще се вкараш във филм, тъй като то върви заедно с имобилайзера !!!
          датчика го остави чак за след като ти светва "инжекцията" на контакт.
          точка

          Comment


          • #20
            Добре някой може ли да ми обясни къде се намира тоя датчик на коляновия вал в моя случай ? (имобилайзер нямам)
            Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Ifoo Покажи съобщение
              Добре някой може ли да ми обясни къде се намира тоя датчик на коляновия вал в моя случай ? (имобилайзер нямам)
              Забоден е на блока на двигателя, откъм купето и чете въртенето на една шайба на самоя колянов вал.
              Датчика изглежда така - http://www.fashionnstyle2010.com/zdj...4%2011/ws4.jpg
              Иначе обкновенно той си заминава или отведнъж или като е топъл двигателя не винаги пали... но тогава свети чека на таблото.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                Забоден е на блока на двигателя, откъм купето и чете въртенето на една шайба на самоя колянов вал.
                Датчика изглежда така - http://www.fashionnstyle2010.com/zdj...4%2011/ws4.jpg
                Иначе обкновенно той си заминава или отведнъж или като е топъл двигателя не винаги пали... но тогава свети чека на таблото.
                Зад всмукателните колектори ли? Мерси колега
                Този чек да не е нещото като дюза ?
                Last edited by Ifoo; d.m.y г., 00:01.
                Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

                Comment


                • #23
                  е баш за тая дюза говорим. даваш контакт и трябва да светне. като завъртиш и запалиш- гасне. при тебе какво точно става.
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    Забоден е на блока на двигателя, откъм купето и чете въртенето на една шайба на самоя колянов вал.
                    Датчика изглежда така - http://www.fashionnstyle2010.com/zdj...4%2011/ws4.jpg
                    Иначе обкновенно той си заминава или отведнъж или като е топъл двигателя не винаги пали... но тогава свети чека на таблото.
                    то, ако не запалиш от 1ви път, винаги свети чека на таблото, докато не запалиш...
                    и с датчика така...ако прави проблем само на загряла, после като запалиш-гасне чека...
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #25
                      Преди ми светеше постоянно не изгасва и не ще да пали обаче като я бутна запалва и изгасва чека и после си пали нормално докато сега вече не свети чека но и не пали... като дам на контакт сега светват всички лампи проверява си ги за момент и изгасват всички както си е нормално и не пали... днес ще сваля тоя датчик на колянов вал да го сменя и ако запали я карам веднага във Варна на хубава диагностика...
                      Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

                      Comment


                      • #26
                        КОГАТО ДАДЕШ НА КОНТАКТ И НЕ ТИ СВЕТВА ЧЕКА "ДЮЗАТА" НА ТАБЛОТО , ТОВА ОЗНАЧАВА ЧЕ ЕКУ-ТО ТИ НЕ РАБОТИ.
                        смени си датчика щом искаш, но колата ти няма да запали.
                        точка

                        Comment


                        • #27
                          Днес я закачаха на нова диагностика на друг майстор и открили много грешки и 1 реле сменили и сега си пали... утре ще ходя до Варна и ще видя дали ще прави мизерии Мерси на всички колеги за оказаните съвети
                          Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Ifoo Покажи съобщение
                            Днес я закачаха на нова диагностика на друг майстор и открили много грешки и 1 реле сменили и сега си пали... утре ще ходя до Варна и ще видя дали ще прави мизерии Мерси на всички колеги за оказаните съвети
                            Кои са открили какво са открили.Човек говори разбираемо.Какви грешки ти е записало екуто,какво е това реле за какво служи?Изказваи се докраи за да има по голям смисъл темата ти МОЛЯ.
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • #29
                              Казаха ми, че където съм откачал и закачал букси ( за ЕКУ-то и под капака на двигателя има едно цилиндрично май било нещо за оборотите ) и където съм откачал релетата да си ги прегледам (релетата пред акумулатора за 2-ра степен на перката климатика и др май беше за бенз. помпа) е насъбрал много грешки и са ги изчистили и са ми сменили релето на бенз. помпа и колата сега е самолет... вчера ходих до Варна днес се прибрах няма грешка... казаха ми, че тези релета били за смяна и било хубаво да си ги подменя и сега ще ги търся... Казаха ми да не откачам акумулатора защото пак правило грешки това вярно ли е ? Също така ми споменаха че можело да има някакъв лимит (примерно 200 000 запалвания и да я закачаш на диагностика) дали е така наистина И пак искам да благодаря на всички колеги за съветите
                              Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

                              Comment


                              • #30
                                няма такова нещо с акумолатор...
                                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                                OEM & Ventura Garage
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                                Comment

                                Working...
                                X