Първоначално публикувано от Ifoo
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
НЕ ПАЛИ Алфа 146 1.6 TS 16V
Collapse
X
-
АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
-
Не е от релетата... здрави са и ги почистих... ще провера и датчиците дано да я запаля и ще я занеса във Варна (дано да стигна) на хубава диагностика...
Comment
-
отново ти казвам колега. 1-вия ти проблем с гасненето вероятно е от датчика на коляновия вал. 2-рия ти проблем че не ти светват индикациите на таблото и не можеш да запалиш означава че имаш проблем или с релетата или с управлението им. действително проблема може и да е в ЕКУ-то но със смяната ще се вкараш във филм, тъй като то върви заедно с имобилайзера !!!
датчика го остави чак за след като ти светва "инжекцията" на контакт.точка
Comment
-
Добре някой може ли да ми обясни къде се намира тоя датчик на коляновия вал в моя случай ? (имобилайзер нямам)
Comment
-
Първоначално публикувано от Ifoo Покажи съобщениеДобре някой може ли да ми обясни къде се намира тоя датчик на коляновия вал в моя случай ? (имобилайзер нямам)
Датчика изглежда така - http://www.fashionnstyle2010.com/zdj...4%2011/ws4.jpg
Иначе обкновенно той си заминава или отведнъж или като е топъл двигателя не винаги пали... но тогава свети чека на таблото.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеЗабоден е на блока на двигателя, откъм купето и чете въртенето на една шайба на самоя колянов вал.
Датчика изглежда така - http://www.fashionnstyle2010.com/zdj...4%2011/ws4.jpg
Иначе обкновенно той си заминава или отведнъж или като е топъл двигателя не винаги пали... но тогава свети чека на таблото.
Този чек да не е нещото като дюза ?Last edited by Ifoo; d.m.y г., 00:01.
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеЗабоден е на блока на двигателя, откъм купето и чете въртенето на една шайба на самоя колянов вал.
Датчика изглежда така - http://www.fashionnstyle2010.com/zdj...4%2011/ws4.jpg
Иначе обкновенно той си заминава или отведнъж или като е топъл двигателя не винаги пали... но тогава свети чека на таблото.
и с датчика така...ако прави проблем само на загряла, после като запалиш-гасне чека...156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Преди ми светеше постоянно не изгасва и не ще да пали обаче като я бутна запалва и изгасва чека и после си пали нормално докато сега вече не свети чека но и не пали... като дам на контакт сега светват всички лампи проверява си ги за момент и изгасват всички както си е нормално и не пали... днес ще сваля тоя датчик на колянов вал да го сменя и ако запали я карам веднага във Варна на хубава диагностика...
Comment
-
Днес я закачаха на нова диагностика на друг майстор и открили много грешки и 1 реле сменили и сега си пали... утре ще ходя до Варна и ще видя дали ще прави мизерии Мерси на всички колеги за оказаните съвети
Comment
-
Първоначално публикувано от Ifoo Покажи съобщениеДнес я закачаха на нова диагностика на друг майстор и открили много грешки и 1 реле сменили и сега си пали... утре ще ходя до Варна и ще видя дали ще прави мизерии Мерси на всички колеги за оказаните съветиАлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Казаха ми, че където съм откачал и закачал букси ( за ЕКУ-то и под капака на двигателя има едно цилиндрично май било нещо за оборотите ) и където съм откачал релетата да си ги прегледам (релетата пред акумулатора за 2-ра степен на перката климатика и др май беше за бенз. помпа) е насъбрал много грешки и са ги изчистили и са ми сменили релето на бенз. помпа и колата сега е самолет... вчера ходих до Варна днес се прибрах няма грешка... казаха ми, че тези релета били за смяна и било хубаво да си ги подменя и сега ще ги търся... Казаха ми да не откачам акумулатора защото пак правило грешки това вярно ли е ? Също така ми споменаха че можело да има някакъв лимит (примерно 200 000 запалвания и да я закачаш на диагностика) дали е така наистинаИ пак искам да благодаря на всички колеги за съветите
Comment
-
няма такова нещо с акумолатор...156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
Comment